דף הבית » תרופות סבתא » כאב דורבן – 14 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות
dbdd dddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddedcdaddaa dadc d

כאב דורבן – 14 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות

כאב דורבן – 14 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות

הרעידות הדוקרניות של הדורבן מהוות מקור לחשש עבור רבים שנתקלים בהם בטבע, אך הכאב שנגרם כתוצאה מדוקרני התיל שלהם אינו דבר שיש לקחת בקלילות.כאבי דורבן יכולים להיות אינטנסיביים ביותר ולעתים קרובות נמשכים מספר ימים, אפילו בעזרת הרפואה המודרנית.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מסורתיות המועברות דרך הדורות שעשויים לעזור להקל על אי הנוחות הקשורה לכאבי דורבן.

במאמר זה נדון בארבע עשרה הסעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות שניתן להשתמש בהם לטיפול בכאב הנגרם כתוצאה מטיפולי דורבן.אנו נספק גם טיפ ייחודי ומועיל להתמודדות עם כאבי דורבן.

מה גורם לכאבי דורבן?

כאבי דורבן נגרמים כתוצאה מטיפולי התיל של דורבן.טווילים אלה עשויים קרטין, חלבון סיבי שנמצא בבעלי חיים רבים, ומכוסים בגרבים זעירים המסייעים להם לחדור לעור ולגרום לכאבים עזים.ככל שהמרוטרים חודרים את העור, הם משחררים חומר רעיל שעלול לגרום לדלקת ויכול אפילו להוביל לזיהומים אם לא יוסרו את הרעידות.

14 התרופות של סבתא לכאבי דורבן

1. החלת דחיסה קרה: החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת הדלקת והכאב הקשורים לטיפולי דורבן.

2. נטילת תרופה אנטי דלקתית: נטילת תרופה אנטי דלקתית כמו איבופרופן יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהפחתת הכאב.

3. החלת קרם אקטואלי: החלת קרם אקטואלי המכיל חומר אנטי דלקתי כמו לידוקאין יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

4. החלת משחה של סודה לשתייה ומים: החלת משחה העשויה סודה לשתייה ומים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

5. החלת משחה של אספירין ומים כתוש: החלת משחה של אספירין ומים כתוש על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

6. נטילת תרופה צמחית: נטילת תרופה צמחית כמו קמומיל יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

7. החלת משחה של כורכום ומים: החלת משחה העשויה כורכום ומים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחתת דלקת וכאב.

.

9. החלת משחה של ג’ינג’ר ומים: החלת משחה העשויה מג’ינג’ר ומים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

10. נקיטת אמבטיה חמה: אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

11. החלת משחת שום ומים: החלת משחה העשויה שום ומים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

12. החלת משחה של פפאיה ומים: החלת משחה העשויה מפפאיה ומים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

13. החלת משחה של דבש ומים: החלת משחה העשויה דבש ומים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

14. החלת משחה של חומץ ומים: החלת משחה העשויה מחומץ ומים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לציין כי תרופות אלה יכולות רק לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לכאבי דורבן, ואין להשתמש בהם במקום טיפול רפואי מקצועי.במקרים חמורים של כאבי דורבן, חשוב לפנות מייד לטיפול רפואי.

בנוסף, חשוב לזכור כי טוויות דורבן, אם לא הוסרו, יכולות להוביל לזיהום.אם נדקפתם על ידי קוויל דורבן, חשוב לפנות לטיפול רפואי בהקדם האפשרי כדי להבטיח שהמרקם יוסר ולמנוע את הסיכון לזיהום.

סוף סוף, זכור להיות מודע תמיד לסביבתך כשאתה בטבע.דורבן עשוי להיראות לא מזיק, אך התריסים שלהם יכולים cכאב אינטנסיבי של AUSE ויש להימנע תמיד מהם.

תרופות טבעיות לטיפול בכאבי פורבן

כאבי דורבן יכולים להיות מצב מסקרן לחיות איתו ומציאת הקלה יכולה להוות אתגר.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שהומלצו על ידי מומחים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות ולספק הקלה.להלן 14 תרופות של סבתא שיש לקחת בחשבון בעת טיפול בכאבי דורבן.

1.חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בכאבי דורבן על ידי שתייתו או השריית האזור הפגוע.ידוע כי החומץ מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לכאבי דורבן.

2.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן תרופה פופולרית נוספת לטיפול בכאבי דורבן.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את האזור המושפע.כדי ליצור אמבטיה מלח אפסום, הוסיפו 1 עד 2 כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי ומשכך כאבים, שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לכאבי דורבן.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, הכינו תה על ידי כפית כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים ושתייה פעמיים עד 3 ביום.

4.כורכום

כורכום הוא עוד אנטי דלקתי ומשכך כאבים, שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לכאבי דורבן.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, הכינו תה על ידי תלול כפית כורכום בכוס 1 של מים רותחים ושתו 2 עד 3 פעמים ביום.

5.פלפל קאיין

ידוע כי פלפל קאיין מכיל תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לכאבי דורבן.כדי להשתמש בפלפל קאיין כתרופה, מערבבים 1 כפית פלפל קאיין עם כוס 1 מים חמים ושותה פעמיים עד 3 פעמים ביום.

6.שמן לבנדר

ידוע כי שמן לבנדר מכיל תכונות משכך כאבים ואנטי -פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית כאב ועוויתות הקשורות לכאבי דורבן.כדי להשתמש בשמן לבנדר כתרופה, מערבבים 2 טיפות של שמן אתרי לבנדר עם כף שמן נשא ועיסוי לאזור הפגוע.

7.קרח

ניתן להשתמש בקרח כדי להפחית את הדלקת ולהרדים את האזור שנפגע מכאבי דורבן.כדי להשתמש ב- ICE כתרופה, עטפו כמה קוביות קרח בבד והפעלו על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.

8.כרית חימום

ניתן להשתמש בכרית חימום כדי להרפות את השרירים ולהפחתת הכאב הקשור לכאבי דורבן.כדי להשתמש בכרית חימום כתרופה, החל את כרית החימום על האזור המושפע למשך 10 עד 15 דקות.

9.קמומיל

ידוע כי קמומיל מכיל תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לכאבי דורבן.כדי להשתמש בקמומיל כתרופה, הכינו תה על ידי כפית קמומיל כפית 1 בכוס מים רותחים ושתו פעמיים עד 3 ביום.

10.Comfrey

ידוע כי Comfrey מכיל תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לכאבי דורבן.כדי להשתמש בקומפרי כתרופה, הכינו עוף על ידי שילוב של 1 כף של אבקת קומפרי עם 1/3 כוס מים חמים ומורחים על האזור המושפע.

11.וורט של סנט ג’ון

ידוע כי היפת של סנט ג’ון מכילה תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לכאבי דורבן.כדי להשתמש ביורט של סנט ג’ון כתרופה, הכינו תה על ידי כפית תלולה של כפית של וורט של סנט ג’ון בכוס מים רותחים ושתייה פעמיים עד 3 ביום.

12.ארניקה

ידוע כי ארניקה מכילה תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לכאבי דורבן.כדי להשתמש בארניקה כתרופה, הכינו עוף על ידי שילוב של 1 כף אבקת ארניקה עם 1/3 כוס מים חמים ומורחים על האזור הפגוע.

13.שמן מנטה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן