דף הבית » תרופות סבתא » כאבי ראש בילדים – 22 התרופות של סבתא אורגנית וותיקה
dbddd dadda dddcdddd  ddaadaddaddaa dadc daddaad dddadda

כאבי ראש בילדים – 22 התרופות של סבתא אורגנית וותיקה

כאבי ראש אצל ילדים – מה גורם להם ואיך לטפל בהם

כאבי ראש הם תלונה נפוצה בקרב ילדים ויכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים.ממתח להתייבשות למשהו פשוט כמו יציבה לקויה, חשוב להבין את הגורם הבסיסי לפני שתנסה לטפל בכאב הראש.במאמר זה נדון בסיבות השונות לכאבי ראש אצל ילדים ונספק 22 תרופות אורגניות וותיקות כדי לעזור להקל על הכאב.

כאבי ראש יכולים להיות סימן למשהו רציני יותר, ולכן עדיף תמיד להתייעץ עם רופא אם כאבי הראש של ילדכם הם תכופים, חמורים או מלווים בתסמינים אחרים.

מה גורם לכאבי ראש אצל ילדים?

כאבי ראש אצל ילדים יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אך לא רק:

  • לחץ או חרדה
  • התייבשות
  • תנוחה לקויה
  • אלרגיות או רגישות למזון
  • שינויים הורמונליים
  • זיהומים או מחלות
  • תופעות לוואי תרופות
  • מאמץ עיניים
  • חוסר שינה
  • פגיעות ראש

חשוב להבין את הגורם הבסיסי לכאב הראש של ילדכם לפני שתנסו לטפל בו.

התרופות האורגניות והסבתות הזקנות להקלה בכאבי ראש

לאחר שנקבע הגורם לכאב הראש, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב.להלן 22 תרופות אורגניות וותיקות שעשויות לעזור לילדכם למצוא הקלה מכאב הראש שלהם:

  • תה ג’ינג’ר: תה ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי ראש.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי במים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש או לימון לטעם.
  • שמן לבנדר: שמן לבנדר שימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי ראש בגלל תכונותיו המרגיעות והמרגיעות.כדי להשתמש בשמן לבנדר להקלה על כאב ראש, פשוט ערבבו כמה טיפות של השמן עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן חוחובה ועיסוי במקדשים, המצח והצוואר.
  • טיפול כירופרקטי: טיפול כירופרקטי יכול לסייע בהפחתת המתח בשרירי הצוואר והגב, מה שיכול לעזור להקל על כאבי ראש.אם ילדכם חווה כאבי ראש תכופים או חמורים, יתכן שכדאי לבקר בכירופרקט כדי לבדוק אם סוג זה של טיפול יכול לעזור.
  • אקופרסורה: אקופרסורה היא טכניקה הכוללת יישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף כדי להקל על הכאב.כדי להשתמש באקופרסורה להקלה על כאב ראש, פשוט אתר את נקודת הלחץ בגב הצוואר בין השכמות והפעילו לחץ עדין למשך 30 שניות.
  • שמן מנטה: שמן מנטה הוא משכך כאבים טבעי שיכול לעזור להפחית את עוצמת ותדירות הכאבים הראש.כדי להשתמש בשמן מנטה, פשוט מערבבים כמה טיפות עם שמן נשא ועיסוי למקדשים והמצח.
  • מגנזיום: מגנזיום הוא מינרל חיוני המסייע להרפות את השרירים, שיכול לעזור להפחית כאבי ראש.אתה יכול להשיג את המינון היומי של המגנזיום שלך באמצעות מזונות כמו תרד, שקדים ובננות, או שאתה יכול לקחת תוסף.
  • הידרציה: התייבשות עלולה לגרום לכאבי ראש, ולכן חשוב לוודא שילדכם שותה הרבה מים לאורך היום.אם ילדכם לא אוהב לשתות מים, נסו להוסיף פרוסות פירות או מלפפון טריים כדי להפוך אותו למושך יותר.
  • יוגה: יוגה יכולה לעזור להפחית את הלחץ והמתח בגוף, שיכולים לעזור להקל על כאבי ראש.אתה יכול למצוא מגוון של יוגה ידידותית למתחילים מקוונת שהילד שלך יכול לעשות בבית.
  • חבילת קרח: חבילת קרח יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת הקשורה לכאבי ראש.כדי להשתמש בחבילת קרח, פשוט עטפו כמה קוביות קרח במגבת דקה והמרחו על המצח למשך 10 דקות בכל פעם.
  • מנוחה: קבלת מנוחה מספקת חשובה לבריאות הכללית, ויכולה לעזור להפחית את התדירות ועוצמת כאבי הראש.וודא שהילד שלך הואמקבל לפחות 8 שעות שינה בכל לילה.
  • שמנים אתרים: שמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס יכולים לעזור להפחית כאבים ודלקת הקשורים לכאבי ראש

    כאבי ראש אצל ילדים: 22 תרופות אורגניות וותיקות

    כאבי ראש הם אחד המחלות הנפוצות ביותר שיכולות להשפיע על ילדים בכל הגילאים.ישנם גורמים רבים לכאבי ראש אצל ילדים, כולל לחץ, התייבשות, אלרגיות ומחלות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות אורגניות ובית שיכולות לעזור להקל על כאבי כאב ראש של ילדכם.

    תרופות צמחי מרפא

    תרופות צמחיות הן דרך יעילה לטיפול בכאבי ראש אצל ילדים.עשבי תיבול נפוצים המשמשים לטיפול בכאבי ראש כוללים קמומיל, לבנדר, מנטה וג’ינג’ר.קמומיל עוזר להרפות את הגוף, וניתן להשתמש בשמן לבנדר כדי לעסות את המקדשים כדי להקל על כאבי ראש במתח.מנטה וג’ינג’ר מציעים שניהם הקלה בכאב וניתן לחבר אותם לתה או להשתמש בהם כדחיסה.

    שמנים אתרים

    שמנים אתריים הם דרך נהדרת להקל על כאבי כאב ראש אצל ילדים.ניתן להשתמש בשמנים אתרים לבנדר, מנטה ושמנים אתרים קמומיליים כדי לעסות את המקדשים והמצח.ניתן להשתמש גם באקליפטוס, רוזמרין ולבונה להפחתת המתח והכאב.ניתן להשתמש בשמנים אתרים גם במפזר כדי לעזור לילד להירגע ולחץ.

    הסעדים של סבתא

    סבתות משתמשות בתרופות מסורתיות לטיפול בכאבי כאב ראש במשך שנים.חלק מהתרופות הללו כוללות חומץ תפוחים, קומפרסים קרים ושאיפת קיטור.ניתן לצרוך חומץ תפוחים כמשקה, או להחיל ישירות על הראש בעזרת בד כותנה, ואילו קומפרסים קרים עוזרים להפחית את הדלקת.שאיפת קיטור ממים חמים או קערת מים רותחים עוזרת לפתוח את מעברי האף ולהפחית את הלחץ בראש.

    תרופות אחרות

    תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכאבי ראש אצל ילדים כוללות אקופרסורה, ארומתרפיה ויוגה.אקופרסורה כוללת יישום לחץ על נקודות מסוימות בגוף כדי להקל על הכאב והמתח.ארומתרפיה היא דרך נהדרת להרפות את הגוף ולהפחית את הלחץ, ואילו היוגה עוזרת למתוח ולהרגיע את השרירים.ניתן להשתמש בכל הסעדים הללו כדי לסייע במתן הקלה מכאבי כאב ראש אצל ילדים.

    סיכום

    כאבי ראש אצל ילדים יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל לחץ, התייבשות, אלרגיות ומחלות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות אורגניות ובית שיכולות לעזור להקל על כאבי כאב ראש של ילדכם.תרופות צמחי מרפא, שמנים אתרים, חומץ תפוחים, קומפרסים קרים, שאיפת קיטור, אקופרסורה, ארומתרפיה ויוגה הם דרכים יעילות לעזור להקל על כאבי ראש אצל ילדים.

    שאלות נפוצות

    באילו תרופות ביתיות אוכל להשתמש לטיפול בכאבי ראש אצל ילדים?

    תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכאבי ראש אצל ילדים כוללים תרופות צמחי מרפא, שמנים אתרים, חומץ תפוחים, קומפרסים קרים, שאיפת קיטור, אקופרסורה, ארומתרפיה ויוגה.

    כיצד אוכל לעזור לילד שלי להירגע להקל על כאבי ראש?

    ארומתרפיה, יוגה ושאיפת קיטור הם דרכים נהדרות לעזור לילדכם להירגע ולהפחית את הלחץ.בנוסף, ניתן להשתמש בשמנים אתרים לבנדר, מנטה ושמנים אתרים קמומיליים כדי לעסות את המקדשים והמצח כדי לעזור להפחית את המתח והכאב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן