דף הבית » תרופות סבתא » כאבי בטן אצל תינוקות – 4 תרופות סבתות מצוינות ומרגיעות
dbddd dddf ddadc daaddaddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dedad

כאבי בטן אצל תינוקות – 4 תרופות סבתות מצוינות ומרגיעות

כאבי בטן אצל תינוקות – מה גורם להם ואיך להרגיע את הכאב?

כאב הקיבה הוא תלונה נפוצה בקרב תינוקות.זה יכול להיגרם על ידי מגוון רחב של דברים, החל מאכילת משהו שהבטן שלהם לא יכולה להתמודד, לנגיף או לחיידקים, למצב רפואי בסיסי.לא משנה מה הסיבה, זה יכול להיות מאוד לא נוח לתינוק שלך ויכול להיות קשה לדעת איך לעזור להם.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות של סבתא מרגיעות שיכולות לספק הקלה לכאבי הבטן של התינוק שלך.

מה גורם לכאבי בטן אצל תינוקות?

כאבי בטן אצל תינוקות יכולים להיגרם על ידי מגוון דברים.זה יכול להיות משהו שהתינוק שלך אכל שהבטן שלהם לא יכולה להתמודד, כמו חלב או אוכלים אלרגניים אחרים.זה יכול להיגרם על ידי נגיף או חיידקים שנבלעו.זה יכול להיגרם גם על ידי מצב רפואי בסיסי, כמו אי סובלנות או אלרגיות למזון.

לפעמים לא ידוע הגורם לכאבי בטן של תינוק.זה ידוע כ”כאבי בטן תפקודיים “ויכול להיגרם על ידי לחץ, חרדה או סוגיות רגשות אחרות.חשוב לדבר עם הרופא של התינוק שלך אם אתה מודאג ממצב רפואי בסיסי שעלול לגרום לכאבי בטן.

הסעדים של סבתא להרגיע את כאבי הבטן אצל תינוקות

אם התינוק שלך חווה כאבי בטן, ישנם הרבה תרופות של סבתא מרגיעות שיכולות לספק הקלה.להלן ארבעה שיכולים לעזור להרגיע את כאבי הבטן של התינוק שלך:

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה עתיקה לכאבי בטן, וזה בטוח לתינוקות.כדי לעשות זאת, תלולה כפית פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.אפשר לזה להתקרר לפני שתתן אותו לתינוק שלך.אתה יכול לתת להם כמה לגימות בכל שעה עד שכואב הבטן שוכך.

2.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להרגיע את כאבי הבטן של התינוק שלך.כדי להכין דחיסה חמה, יש להשרות מטלית נקייה במים חמים, להכות אותו ואז הניחו אותו על הבטן של תינוקכם.השאירו אותו למשך 10 דקות בכל פעם, וחזרו לפי הצורך עד שכואב הבטן שוכך.

3.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-עקסמודיות שיכולות לעזור להקל על כאבי בטן אצל תינוקות.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.אפשר לזה להתקרר לפני שתתן אותו לתינוק שלך.תן להם כמה לגימות בכל שעה עד שכואב הבטן שוכך.

4.מנטה

מנטה היא תרופה נוספת של גיל לכאבי בטן.להכנת תה מנטה, תלול 1 כפית של עלי מנטה קצוצים טריים בכוס 1 של מים רותחים למשך 10 דקות.אפשר לזה להתקרר לפני שתתן אותו לתינוק שלך.תן להם כמה לגימות בכל שעה עד שכואב הבטן שוכך.

טיפ: נסה שילוב

אם נראה כי כואבי הבטן של התינוק שלך לא משתפרים עם אף אחד מהתרופות הללו, אתה יכול לנסות לשלב שניים או יותר מהם.לדוגמה, מנטה ותה קמומיל, או ג’ינג’ר וקומפרסים חמים.

חשוב לזכור כי הסעדים הללו אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי.אם כאבי הבטן של התינוק שלך נמשך או מחמיר, חשוב לדבר עם הרופא שלהם כדי לשלול מצבים רפואיים בסיסיים.

לסיכום, כאבי בטן אצל תינוקות יכולים להיגרם על ידי מגוון דברים, וחשוב לדבר עם הרופא של התינוק שלך אם אתה מודאג ממצב רפואי בסיסי.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות של סבתא מרגיעות שיכולות לספק הקלה לכאבי הבטן של התינוק שלך.נסה את אחד מארבעת הסעדים האלה, או שילוב של שניים או יותר, כדי להרגיע את כאב הבטן של התינוק שלך.

התרופה של סבתא 1: תה מנטה

תרופה מנוסה ואמויה לכאבי בטן אצל תינוקות, תה מנטה משמש במשך מאות שנים.תרופה טבעית זו מסייעת להפחתת גז ונפיחות אצל ילדים קטנים, וקל מאוד להכנה.פשוט חלו כוס מים אחת והוסיפו כפית אחת של עלי מנטה או שקיות תה מנטה.אפשר לתה לתלול במשך חמישה טo עשר דקות ואז מסננים.ניתן לתת תרופה זו בבטחה לתינוקות בגיל חצי שנה.

התרופה של סבתא 2: תה קמומיל

תה קמומיל הוא עוד תרופה מצוינת לכאבי בטן אצל תינוקות.קמומיל ידוע בהשפעותיו המרגיעות, ולכן זו בחירה מצוינת לילדים צעירים מרגיעים עם בטן מוטרדת.כדי להכין תרופה זו, הביאו כוס מים אחת לרתיחה והוסיפו כפית אחת של עלי קמומיל או שקית תה קמומילית.תנו לתה תלול למשך חמש עד עשר דקות ואז להתאמץ.ניתן לתת תרופה זו לתינוקות בגיל חצי שנה.

התרופה של סבתא 3: תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לכאבי בטן אצל תינוקות.ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית בחילות והקאות, ולכן זו בחירה נהדרת לבטן מרגיעה.כדי להכין תרופה זו, הביאו כוס מים אחת לרתיחה והוסיפו כפית אחת של ג’ינג’ר טרי מגורד.תנו לתה תלול למשך חמש עד עשר דקות ואז להתאמץ.ניתן לתת תרופה זו לתינוקות בגיל חצי שנה.

התרופה של סבתא 4: תה שומר

תה שומר הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי בטן אצל תינוקות.שומר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והעיכול, כך שזו בחירה נהדרת עבור ילדים קטנים מרגיעים עם בטן מוטרדת.כדי להכין תרופה זו, הביאו כוס מים אחת לרתיחה והוסיפו כפית זרעי שומר.תנו לתה תלול למשך חמש עד עשר דקות ואז להתאמץ.ניתן לתת תרופה זו לתינוקות בגיל חצי שנה.

שאלות נפוצות

  • ש: כיצד אוכל להכין את תה אלה?

    א: להכין כל אחד מהתה האלה, הביאו כוס מים אחת לרתיחה והוסיפו כפית אחת של העשב או שקית התה הרצויה.תנו לתה תלול למשך חמש עד עשר דקות ואז להתאמץ.ניתן לתת בבטחה את הסעדים הללו לתינוקות בגיל חצי שנה.

סיכום

ניתן לטפל ב

כאבי בטן אצל תינוקות בכמה תרופות טבעיות, כמו תה מנטה, תה קמומיל, תה ג’ינג’ר ותה שומר.ניתן להכין את כל תה אלה על ידי הבאת כוס מים אחת לרתיחה והוספת כפית אחת של העשב או שקית התה הרצויה.תנו לתה תלול למשך חמש עד עשר דקות ואז להתאמץ.ניתן לתת בבטחה את הסעדים הללו לתינוקות בגיל חצי שנה. כאבי בטן אצל תינוקות יכולים להיות חוויה קשה ומתסכלת, אך תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להרגיע אתכאב והביא הקלה רבה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן