דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בסבוריאה – 23 הסעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים ופופולריים
dddaddc ddadddaddd  ddadadddd dadc daddaad ddeddedcda

טיפול בסבוריאה – 23 הסעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים ופופולריים

Seborrhea, הידוע גם בשם דרמטיטיס דרמטי, הוא מצב עור נפוץ המאופיין באדמומיות, גירוד, קנה מידה והתרופפות העור.זהו מצב כרוני ויכול להיות די לא נוח ומעצבן.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של סבורה.

טיפולים לסבורה

ניתן לטפל בסבוריאה במגוון דרכים.תרופות מרשם, משחות ומשחות ללא מרשם ושינויים באורח החיים הם כולם טיפולים פוטנציאליים למצב.עם זאת, אנשים מסוימים עשויים להעדיף להשתמש בתרופות טבעיות כדי לטפל בסבוריאה שלהם.להלן 23 סעדים של סבתא שמומחים ממליצים עליהם והם פופולריים בשימוש נכון.

טיפולים עם שמנים אתרים

שמנים אתרים מופקים מצמחים וניתן להשתמש בהם כדי לסייע בטיפול במגוון מצבי עור, כולל סבורה.שמן עץ התה, שמן לבנדר ושמן רוזמרין מומלצים כולם לטיפול בסבוריאה.כדי להשתמש בשמנים אתרים, יש לדלל אותם בשמן נשא כמו שמן שקדים ולהחיל ישירות על האזור המושפע.

טיפ: בצע תמיד בדיקת טלאים לפני שתשתמש בשמנים אתרים כדי לוודא שאין לך תגובה אלרגית.

טיפולים עם אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי שלה וניתן להשתמש בה לטיפול בסבוריאה.זה יכול לעזור להפחית דלקת, גירוד והתקלפות של העור.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.

טיפולים עם חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לטיפול בסבוריאה.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת, הגירוד וההתקלפות של העור.כדי להשתמש בחומץ סיידר תפוחים, ערבבו חומץ חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומרחו את הפיתרון ישירות על האזור הפגוע.

טיפולים עם שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של סבורה.זה יכול לעזור להפחית גירוד והתקלפות של העור.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט מרחו את השמן ישירות על האזור הפגוע.

טיפולים עם שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי ויכולה לעזור להפחית את הגירוי והדלקת של העור.כדי להשתמש ב- OatMeal, ערבבו אותו עם מים ליצירת משחה ולהחיל את העיסה ישירות על האזור הפגוע.

טיפולים עם דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת, הגירוד וההתקלפות של העור.כדי להשתמש בדבש, פשוט החל את הדבש ישירות על האזור המושפע.

טיפולים עם סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והפתק של העור.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים אותה עם מים ליצירת משחה ולהחיל את העיסה ישירות על האזור הפגוע.

טיפולים עם יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת, הגירוד וההתקלפות של העור.כדי להשתמש ביוגורט, פשוט החל את היוגורט ישירות על האזור המושפע.

טיפולים עם מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד וההתקלפות של העור.כדי להשתמש במיץ לימון, מערבבים אותו עם מים ומרחים את הפיתרון ישירות על האזור המושפע.

טיפולים עם לוז מכשפה

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת, הגירוד וההתנפצות של העור.כדי להשתמש במכשפות לוז, פשוט החל את לוז המכשפה ישירות על האזור המושפע.

טיפולים עם תה ירוק

תה ירוק הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת, הגירוד וההתקלפות של העור.כדי להשתמש בתה ירוק, פשוט החל את התה המבושל ישירות על האזור המושפע.

טיפולים עם שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד וההתקלפות של העור.כדי להשתמש בשמן זית, פשוט מרחו את השמן ישירות על האזור המושפע.

טיפולים עם מלח אפסום

מלח אפסום הוא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד וההתקלפות של העור.כדי להשתמש במלח Epsom, ערבבו אותו עם מים ליצירת משחה ולהחיל את העיסה ישירות על האזור הפגוע.

טיפולים עם חלב

חלב הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת, הגירוד וה- FLעיקול העור.כדי להשתמש בחלב, פשוט מרחו את החלב ישירות על האזור המושפע.

טיפולים עם שום

שום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת, הגירוד וההתקלפות של העור.כדי להשתמש בשום, פשוט החל את השום ישירות על

תרופות טבעיות עבור Seborrhea

Seborrhea הוא מצב עור נפוץ שיכול להיות לא נוח ואפילו מביך.אמנם אין “תרופה” לסבורה, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שהומלצו על ידי מומחים ופופולריות בקרב אלו הסובלים מהמצב.להלן 23 תרופות של סבתא לסבורה שעשויות לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את המצב הכללי של עורך.

1.אמבט שיבולת שועל

תרופה פופולרית עבור Seborrhea היא אמבט שיבולת שועל.ל- Oatmeal יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של סבורה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כוס שיבולת שועל אחת או שתיים לאמבטיה חמה ולהשרות בהן במשך 15-20 דקות.זה יכול לעזור להרגיע עור מגרד ומודלק.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול להיות תרופה טבעית נהדרת לסבורה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של סבורה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כוס אחת של חומץ תפוחים עם שלוש כוסות מים ומרחי אותה על האזורים הפגועים בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית פופולרית לסבורה.יש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות ואנטיספטיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של סבורה.פשוט מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם רבע כוס שמן קוקוס ומורחים אותו על האזורים הפגועים.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת לסבורה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ולחות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של סבורה.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של שמן קוקוס על האזורים המושפעים והשאיר אותה דולקת למשך 20 דקות.ואז לשטוף במים חמים.

5.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית לסבורה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של סבורה.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזורים המושפעים ולהשאיר אותה במשך 20 דקות.ואז לשטוף במים חמים.

תרופות טבעיות אחרות עבור Seborrhea

בנוסף לתרופות הטבעיות לעיל, ישנם מספר תרופות טבעיות אחרות שהומלצו על ידי מומחים ופופולריות בקרב אלו הסובלים מסבורה.להלן 18 סעדים נוספים של סבתא שעשויים לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את המצב הכללי של עורכם.

6.דבש

דבש הוא תרופה טבעית פופולרית לסבורה.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של סבורה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית דבש אחת עם רבע כוס מים חמים ולהחיל אותו על האזורים הנגועים.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו.

7.מכשפה לוז

Hitch Hazel היא תרופה טבעית פופולרית לסבורה.יש לו תכונות עיקריות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של סבורה.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של לוז מכשפה על האזורים המושפעים ולהשאיר אותה במשך 20 דקות.ואז לשטוף במים חמים.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית פופולרית לסבורה.יש לו תכונות חיטוי ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של סבורה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של מיץ לימון עם רבע כוס מים ומרחי אותו על האזורים המושפעים.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו.

9.שום

שום הוא תרופה טבעית פופולרית לסבורה.יש לו תכונות אנטי-פטריות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של סבורה.פשוט מרסקים שן שום אחד ומורחים אותו על האזורים המושפעים.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היאתרופה טבעית פופולרית לסבורה.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של סבורה.פשוט מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם רבע כוס מים ומורחים אותה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן