דף הבית » תרופות סבתא » זיהום באוזן למבוגרים – 15 תרופות של סבתא מזינה ומוסמכת

זיהום באוזן למבוגרים – 15 תרופות של סבתא מזינה ומוסמכת

מה אתה צריך לדעת על זיהום באוזן למבוגרים ועל הסעדים של סבתא

זיהום באוזן למבוגרים משפיע על מיליוני מבוגרים ברחבי העולם מדי שנה ויכול להיות מאוד כואב ולא נוח.אמנם קיימות תרופות רבות ללא מרשם לטיפול בזיהום, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים.בפרט, הסעדים של סבתא, הכרוכים בדרך כלל בשימוש במרכיבים טבעיים, הם דרך נהדרת לטפל בזיהום באוזניים למבוגרים ללא תופעות הלוואי של תרופות.במאמר זה נסתכל על 15 תרופות של סבתא מזינה ומוסמכת לזיהום באוזניים למבוגרים וכיצד להשתמש בהם בבטחה וביעילות.

טיפול בזיהום באוזן למבוגרים באופן טבעי

כשמדובר בטיפול בזיהום באוזניים למבוגרים, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות להיות יעילות למדי.תרופות אלה כוללות בדרך כלל שימוש במרכיבים טבעיים, כמו עשבי תיבול, שמנים אתרים וחומרים טבעיים אחרים.הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת לטפל בזיהום באוזניים למבוגרים ללא תופעות הלוואי של תרופות.

15 תרופות של סבתא מזינה ומוסמכת לזיהום באוזניים למבוגרים

1. שמן שום: ניתן להשתמש בשמן שום לטיפול בזיהום באוזן למבוגרים כאשר הוא מחומם ומונח באוזן הפגועה.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לזיהום.

2. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לזיהום באוזניים למבוגרים.ניתן להפוך אותו לתמיסה עם מים חמים וכמה טיפות של החומץ המונחות באוזן הפגועה.

3. שמן זית: שמן זית הוא תרופה טבעית נהדרת לזיהום באוזניים למבוגרים.זה יכול לשמש להפחתת דלקת וכאב הקשורים לזיהום.

4. שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי וחזק אנטי דלקתי, אשר ניתן להשתמש בו לטיפול בזיהום באוזניים למבוגרים.ניתן להפוך אותו לפיתרון ולהניח באוזן הפגועה.

5. מיץ בצל: למיץ בצל יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות, אשר ניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהום באוזניים למבוגרים.ניתן להפוך אותו לפיתרון ולהניח באוזן הפגועה.

6. Echinacea: Echinacea הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לזיהום באוזניים למבוגרים.ניתן להכין אותו לתה ולצרוך או ליישם בצורה אקטואלית.

7. שורש ג’ינג’ר: שורש ג’ינג’ר הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לזיהום באוזן למבוגרים.ניתן להכין אותו לתה ולצרוך או ליישם בצורה אקטואלית.

8. Mullein: Mullein הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לזיהום באוזן למבוגרים.ניתן להכין אותו לתה ולצרוך או ליישם בצורה אקטואלית.

9. בזיליקום: בזיליקום הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לזיהום באוזניים למבוגרים.ניתן להכין אותו לתה ולצרוך או ליישם בצורה אקטואלית.

10. Goldenseal: Goldenseal הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לזיהום באוזניים למבוגרים.ניתן להכין אותו לתה ולצרוך או ליישם בצורה אקטואלית.

11. אורגנו: אורגנו הוא עשב רב עוצמה שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לזיהום באוזניים למבוגרים.ניתן להכין אותו לתה ולצרוך או ליישם בצורה אקטואלית.

12. שורש מרשמלו: שורש מרשמלו הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לזיהום באוזניים למבוגרים.ניתן להכין אותו לתה ולצרוך או ליישם בצורה אקטואלית.

13. מרווה: מרווה הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לזיהום באוזניים למבוגרים.ניתן להכין אותו לתה ולצרוך או ליישם בצורה אקטואלית.

14. קמומיל: קמומיל הוא עשב רב עוצמה שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לזיהום באוזניים למבוגרים.ניתן להכין אותו לתה ולצרוך או ליישם בצורה אקטואלית.

15. לבנדר: לבנדר הוא עשב רב עוצמה שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לזיהום באוזן למבוגרים.ניתן להכין אותו לתה ולנצר או ליישום נושאy.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש באחד מהתרופות לעיל, חשוב לבדוק תחילה כמות קטנה של התרופה על שטח קטן של עור כדי לוודא שאין לך שום תגובה אלרגית.

בנוסף לשימוש בתרופות טבעיות לטיפול בזיהום באוזניים למבוגרים, חשוב לשמור על האוזן הנגועה נקייה ויבשה.זה יכול לסייע במניעת התפשטות הזיהום ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.חשוב גם להימנע משחייה ופעילויות מים אחרות עד לפינוי הזיהום.

עם התרופות הטבעיות הנכונות והטיפול הנכון, ניתן לטפל ביעילות בזיהום באוזניים למבוגרים.על ידי ביצוע העצות במאמר זה, אתה יכול למצוא הקלה מהכאב ואי הנוחות של הזיהום.

חלק 2: תרופות סבתא מזינה ומוסמכת לזיהום באוזניים למבוגרים

זיהום באוזניים הוא בעיה שכיחה העומדת בפני מבוגרים, במיוחד אלה עם מערכת חיסון מוחלשת.כדי לעזור להקל על הסימפטומים של זיהום באוזניים למבוגרים, אנשים רבים פונים לתרופות טבעיות כמו אלה שהציעו סבתות.אמנם ייתכן כי סעדים אלה אינם מוכחים מדעית, אך הם נוסו ונבדקו על ידי דורות רבים ובוודאי ששווה לשקול.להלן 15 תרופות סבתא מזינות ומוסמכות לזיהום באוזניים למבוגרים.

1.שום

שום הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לזיהום באוזניים.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים עם קצת שמן זית חם.הכניסו כמה טיפות מהתערובת הזו לאוזן הפגועה.

2.בצל

כמו כן, מאמינים כי בצל יש תכונות ריפוי וניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהומים באוזניים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך בצל לפרוסות ולחמם אותו על להבה נמוכה.מניחים פרוסת הבצל מעל האוזן המושפעת והשאירו אותו שם למשך 10-15 דקות.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי רב עוצמה ומאמינים כי הוא מסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם קצת שמן זית חם או שמן שקדים.הכניסו כמה טיפות מהתערובת הזו לאוזן הפגועה.

4.חומץ תפוחים

על פי ההערכה, חומץ סיידר תפוחים מסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות של תערובת זו לאוזן הפגועה.

5.שמן זית

על פי ההערכה, שמן זית הוא תרופה יעילה לזיהום באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, חיממו מעט שמן זית והכניסו כמה טיפות ממנו לאוזן הפגועה.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת הדלקת.

6.מי מלח

מי מלח הם תרופה פופולרית נוספת לזיהום באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות של תערובת זו לאוזן הפגועה.

7.עלי בזיליקום

על פי ההערכה, עלי בזיליקום בעלי תכונות ריפוי וניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהום באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה עלי בזיליקום ולערבב עם קצת שמן זית חם.הכניסו כמה טיפות מהתערובת הזו לאוזן הפגועה.

8.ג’ינג’ר

על פי ההערכה, לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהום באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה חתיכות ג’ינג’ר ומערבבים עם קצת שמן זית חם.הכניסו כמה טיפות מהתערובת הזו לאוזן הפגועה.

9.כורכום

על פי ההערכה, כורכום מסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות של תערובת זו לאוזן הפגועה.

10.אלוורה

על פי ההערכה, אלוורה היא תרופה יעילה לזיהום באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית של ג’ל אלוורה עם כוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות של תערובת זו לאוזן הפגועה.

11.שמן אורגנו

על פי ההערכה, שמן אורגנו מסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות של אורגנו Oאני עם שמן זית חם.הכניסו כמה טיפות מהתערובת הזו לאוזן הפגועה.

12.קלנדולה

על פי ההערכה, קלנדולה מסייעת בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית של תמיסת קלנדולה עם כוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות של תערובת זו לאוזן הפגועה.

13.שמן אקליפטוס

על פי ההערכה, שמן אקליפטוס הוא תרופה יעילה לזיהום באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם קצת שמן זית חם.הכניסו כמה טיפות מהתערובת הזו לאוזן הפגועה.

14.טימין

על פי ההערכה, טימין הוא תרופה יעילה לזיהום באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבב כפית של תמיסת טימין עם כוס של

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן