דף הבית » תרופות סבתא » הסרת ראש שחור מהפנים – 10 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ובריאות
ddadadaa dadda daddda deddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcd

הסרת ראש שחור מהפנים – 10 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ובריאות

האם אתה נאבק עם ג’ינג’ים על הפנים שלך?ג’ינג’ים שחורים לא מושכים יכולים לגרום לכל אחד להרגיש מודע לעצמו, ויכול להיות קשה להסרה.אם אתם מחפשים תרופה טבעית להיפטר מג’ינג’ים, תוכלו לנסות את נפלאות הסעדים של סבתא.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בבעיות עור שונות במשך מאות שנים, והתרופות הללו עדיין יעילות מאוד כיום.להלן 10 סעדים של סבתא להסרת יעילה של Blackhead ושיפור בריאות העור.

1.לימון

לימון הוא עיקרי טבעי ובעל תכונות אנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור בהסרת ראש שחור על ידי ביטול פתיחת הנקבוביות וספיגת עודפי השמן.סוחטים את מיץ הלימון לקערה ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

2.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות חיטוי שיכולות לעזור להיפטר מג’ינג’ים.מערבבים שתי כפיות סודה לשתייה עם מעט מים ליצירת משחה.לעסות בעדינות את העיסה על האזור הנגוע בג’ינג ‘למשך מספר דקות ואז לשטוף אותה במים פושרים.

טיפ ייחודי:

אתה יכול גם לערבב סודה לשתייה עם דבש כדי ליצור קרצוף יעיל יותר.דבש הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות לחות שיכולות לעזור לשמור על התייבשות העור.

3.דבש

דבש הוא חומר הומנט טבעי ובעל תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להיפטר מג’ינג’ים.החל דבש גולמי על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים.

4.מסכת קליי

מסיכת חימר יכולה לעזור להוציא זיהומים מהעור ולהסיר את הראש השחור.מערבבים כפית חימר אחת עם מעט מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להיפטר מג’ינג’ים.מרחו כמה טיפות שמן עץ התה על האזור המושפע והשאירו למשך 10 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מעצבן טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל הנקבוביות ולהסיר את הראש השחור.מערבבים שתי כפיות של חומץ סיידר תפוחים עם מעט מים ומורחים את התערובת על האזור הנגוע בג’ינג ‘בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

7.Steam

קיטור יכול לעזור לפתוח את הנקבוביות ולהסיר את הראש השחור.הרתיחו קצת מים בסיר ואז מעטפים מגבת מעל הראש.נשען מעל הסיר המהביל ושאף את הקיטור למשך 10 דקות.יש לשטוף את פניך במים פושרים אחר כך.

8.עגבנייה

לעגבניות יש תכונות טבעיות מעיקות שיכולות לעזור להיפטר מג’ינג’ים.מעיסים עגבנייה ומורחים אותה על האזור הנגוע בג’ינג ‘.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.

9.לבן ביצה

חלבוני ביצה יכולים לעזור לקלוט את עודפי השמן ולהסיר את הראש השחור.הפרד לבן ביצה מהחלמון ואז להקציף אותה עד שהיא יוצרת קצף.מרחו את הקצף על האזור הנגוע בשחור והשאירו למשך 10 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים.

10.מסכת קינמון ודבש

לקינמון תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להיפטר מג’ינג’ים.מערבבים כפית קינמון אחת עם שתי כפיות דבש כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף את זה במים פושרים.

שום ודבש

שום ודבש משמשים זה מכבר כתרופות טבעיות כדי לסייע בהסרת ראש שחור מהפנים.ידוע כי שום הוא חומר חיטוי ואנטיבקטריאלי, שיכול לעזור להפחית דלקת ולפנות פגמים.דבש הוא חומר הומטום טבעי המסייע לחיבוש העור ולנקבוביות הנקבוביות.כדי להשתמש בשום ודבש כדי להסיר ג’ינג’ים שחורים, פשוט מערבבים שתי שיני שום עם שתי כפות דבש ומורחים את התערובת על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה off עם מים חמים.

פנים קיטור

פנים קיטור הן דרך נהדרת לעזור לשחרר ולהסיר את הג’ינג’ים מהפנים.Steam עוזר לפתוח את הנקבוביות, ומאפשר להסיר לכלוך וחיידקים ביתר קלות.כדי לבצע פנים אדים, מלאו קערה במים רותחים והניחו מגבת מעל הראש.נשען מעל הקערה ושאף את הקיטור למשך 10 דקות.לאחר סיום, השתמש בשפשוף ניקוי עדין כדי להסיר את הראש השחור.

מלפפון ויוגורט

מלפפון ויוגורט הם גם תרופות יעילות להסרת ראש שחורות מהפנים.מלפפונים עוזרים להרגיע ולרכך את העור בעוד שיוגורט מכיל חומצה לקטית, המסייעת לפילוף ולמיוס זיהומים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כוס אחת של יוגורט רגיל עם מלפפון אחד והפעילו את המשחה על הפנים שלכם.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

מסכת לבנה ביצה

מסכה לבנה ביצה היא גם תרופה יעילה להסרת ראש שחור מהפנים.לבן הביצה עוזר להדק את הנקבוביות ולהוציא את הזיהומים.כדי להכין את המסכה, הפרד את הלבנים משתי ביצים והקציף אותן עד שהם יוצרים פסגות רכות.מרחי את הביצה הלבנה על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

סיכום

הסרת ראש שחור מהפנים יכולה להיות תהליך קשה וגוזל זמן, אבל זה לא חייב להיות.ישנם כמה תרופות אפקטיביות של סבתא שיכולות לעזור להסיר ביעילות ג’ינג’ים מהפנים, כולל שום ודבש, פנים קיטור, מלפפון ויוגורט ומסכה לבנה ביצה.סעדים אלה טבעיים כולם ויכולים לעזור להפחית דלקת ונקבוביות בטל -קלה, ומאפשרות עור צלול יותר ובריא יותר.

שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר להסיר את הג’ינג’ים מהפנים?

הדרך הטובה ביותר להסיר פנים שחורות מהפנים היא להשתמש בשילוב של תרופות טבעיות, כמו פנים קיטור, שום ודבש, מלפפון ויוגורט ומסכה לבנה ביצה.סעדים אלה טבעיים כולם ויכולים לעזור להפחית דלקת ונקבוביות בטל -קלה, ומאפשרות עור צלול יותר ובריא יותר.

האם הסרת ג’ינג’ים מהפנים משפרת את בריאות העור?

כן, הסרת ראש שחור מהפנים יכולה לשפר את בריאות העור.ג’ינג’ים שחורים הם סוג של אקנה הנגרם על ידי לכלוך וחיידקים שנלכדים בנקבוביות.על ידי הסרת הג’ינג’ים השחורים, הנקבוביות מנוקדות, מה שמוביל לעור בריא וברור יותר.

הסרת ראש שחור מהפנים יכולה להיות דרך יעילה לשיפור בריאות העור ואת בהירות.על ידי שימוש בתרופות טבעיות כמו שום ודבש, פנים קיטור, מלפפון ויוגורט, ומסכה לבנה ביצה, אנשים יכולים להפחית ביעילות את הדלקת והנקבוביות הנוספות, מה שמוביל לעור ברור ובריא יותר.למידע נוסף על הסרת ג’ינג’ים מהפנים, לחץ כאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן