דף הבית » תרופות סבתא » אוזניים והצטננות חסומות – 23 הסעדים של סבתא זקנה זמינים בבית
ddddadddd dddaddadaddaa ddaddeddaa  ddadadddd dadc dad

אוזניים והצטננות חסומות – 23 הסעדים של סבתא זקנה זמינים בבית

מכאבי אוזניים והצטננות הם מהנושאים הרפואיים הנפוצים ביותר העומדים בפני אנשים בכל הגילאים.לרוע המזל, לרובנו אין גישה לרופא כאשר נושאים אלה מתעוררים, ולכן עלינו לסמוך על תרופות ביתיות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לאוזני אוזניים והצטננות.

במאמר זה נסתכל על 23 תרופות ביתיות שהועברו דרך דורות של סבתות.נדון בשימוש נכון בכל תרופה, כמו גם נבחן כיצד הם יכולים לעזור בתסמינים הקשורים לכאבי אוזניים והצטננות.

קומפרס חם

קומפרס חם הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לכאבי אוזניים.כדי להכין דחיסה חמה, פשוט משרים מטלית כביסה במים חמים, סובבים אותו והניחו אותו מעל האוזן המושפעת למשך 10-15 דקות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.

שמן שום

תרופה פופולרית נוספת היא שמן שום.להכנת שמן שום, פשוט מחממים שתי כפות שום טחון בכף אחת של שמן זית למשך שתי דקות.לאחר שהתערובת התקררה, החל כמה טיפות באוזן הפגועה כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

טיפ ייחודי

בעת הפחתת שמן שום, השתמש בטפטפת כדי להבטיח שהשמן לא ייכנס לתעלת האוזן.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים משמש זה מכבר לטיפול באזורים והצטננות בגלל התכונות האנטי דלקתיות והחיטוי שלו.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של החומץ עם כוס מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי למרוח את התערובת על האוזן הפגועה.

תה צמחים

תה צמחים יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהקל על העומס הקשור להצטננות.להכנת תה צמחים, תלול כפית אחת של עשבי תיבול יבשים בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות.כמה עשבי תיבול שניתן להשתמש בהם כוללים קמומיל, מנטה וג’ינג’ר.

דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי ויכול לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים והצטננות.כדי להשתמש בדבש, מערבבים כף דבש אחת עם כפית מים חמים ומורחים אותה על האוזן הפגועה.

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן דרך נהדרת לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים והצטננות.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי למרוח את הפיתרון על האוזן הפגועה.

מיץ בצל

מיץ בצל שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים והצטננות.להכנת מיץ בצל, פשוט מערבבים בצל אחד וסננו את הנוזל.השתמש בטיפה כדי להחיל את המיץ על האוזן המושפעת.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים והצטננות.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט מחממים כף אחת מהשמן למשך מספר שניות והשתמשו בטפטפת כדי למרוח את השמן החם על האוזן הפגועה.

שמן חרדל

שמן חרדל הוא אנטי דלקתי טבעי נוסף ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לכאבי אוזניים והצטננות.כדי להכין שמן חרדל, פשוט מחממים כף אחת מהשמן למשך מספר שניות והשתמשו בסטיפה כדי למרוח את השמן החם על האוזן הפגועה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים והצטננות.כדי להשתמש בג’ינג’ר, פשוט גרמו לחתיכה קטנה של ג’ינג’ר טרי והשתמשו בסטיפה כדי למרוח את המיץ על האוזן הפגועה.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא מגרש טבעי ויכול לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים והצטננות.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס, פשוט מערבבים כפית אחת של השמן עם כפית מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי למרוח את התערובת על האוזן המושפעת.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לסייע בהפחתת הגודש הקשור להצטננות.כדי להשתמש בשאיפת קיטור, פשוט מלא קערה במים חמים והוסף כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.מניחים מגבת ביוץאת הראש שלך ונשען מעל הקערה, וודא שהפנים שלך נמצאות לפחות 12 סנטימטרים מה

הבנת אוזניים חסומות והצטננות

אוזניים והצטננות חסומות הם מחלות נפוצות העלולות לגרום לאי נוחות ודאגה עבור אנשים רבים.אוזניים חסומות מתרחשות כאשר הצינורות האוסטאצ’ים, המחברים את האוזן התיכונה לגב הגרון, נחסמות או נפוחות.זה יכול להוביל לקשיי שמיעה, תחושת לחץ באוזניים, ורעשים מצלצלים או זמזמים.הצטננות, בינתיים, הם זיהומים נגיפיים הגורמים למגוון תסמינים כמו התעטשות, כאב גרון, שיעול ואף נזלת.

הסעדים של סבתא זקנה

למרבה המזל, ישנם הרבה סעדים של סבתא ותיקים שקיימים בבית שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של אוזניים והצטננות חסומים.תרופות ביתיות אלה הועברו לאורך הדורות, ורבים מהם עמדו במבחן הזמן והוכחו כיעילים.להלן 23 תרופות של סבתא ותיקה זמינות בבית שיכולות לעזור באוזניים והצטננות חסומים:

תרופות צמחי מרפא

  • תה ג’ינג’ר: שתיית תה ג’ינג’ר יכולה לעזור להפחית דלקת בגרון ולפתוח את הצינורות האוסטאצ’ים.
  • שום: שום כתוש יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולנקות את דרכי הנשימה.
  • בצל: בצל הוא טורניר טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.
  • דבש ולימון: תערובת של דבש ולימון יכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את השיעול.
  • מנטה: מנטה יכולה לעזור להפחית את העומס ולפתוח את הצינורות האוסטאצ’ים.
  • אקליפטוס: אקליפטוס יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולנקות את דרכי הנשימה.

תרופות הומאופתיות

  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית דלקת ולנקות את דרכי הנשימה.
  • גרגר מי מלח: גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולפתוח את הצינורות האוסטאצ’ים.
  • שאיפת קיטור: שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית את העומס ולפתוח את הצינורות האוסטאצ’ים.
  • משיכת שמן: משיכת שמן יכולה לעזור להפחית דלקת בגרון ולנקות את דרכי הנשימה.
  • שמן שום: שמן שום יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולפתוח את הצינורות האוסטאצ’ים.
  • מיץ בצל: מיץ בצל יכול לעזור להפחית דלקת ולפתוח את הצינורות האוסטאצ’ים.

הסעדים של סבתא הזקנה הזמינה הזמינה בבית יכולים לעזור להקל על הסימפטומים של אוזניים והצטננות חסומים.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי ואין להשתמש בהם במקום ייעוץ רפואי מקצועי.אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לעזרה רפואית.

שאלות נפוצות

ש: מהם הסימפטומים של אוזניים והצטננות חסומים?
ת: הסימפטומים של אוזניים והצטננות חסומים יכולים לכלול קשיי שמיעה, תחושת לחץ באוזניים, צלצולים או רעשים זמזמים, התעטשות, כאב גרון, שיעול ואף נזלת.

מסקנה

אוזניים והצטננות חסומות הם מחלות נפוצות העלולות לגרום לאי נוחות ודאגה עבור אנשים רבים.למרבה המזל, ישנם הרבה סעדים של סבתא ותיקים שקיימים בבית שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים.תרופות ביתיות אלה הועברו לאורך הדורות, ורבים מהם עמדו במבחן הזמן והוכחו כיעילים.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי ואין להשתמש בהם במקום ייעוץ רפואי מקצועי.אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לעזרה רפואית. ניתן לנהל אוזניים והצטננות חסומים עם התרופות הביתיות הנכונות והטיפול הרפואי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן